3 May 2014

31DC2014 Day 28: Inspired By A FLAG - 2014 FIFA World Cup Brazil Nails

tanyaminxy 31DC2014 Day 28: Inspired By A FLAG - Brasil 2014 FIFA World Cup Brazil Nails

tanyaminxy 31DC2014 Day 28: Inspired By A FLAG - Brasil 2014 FIFA World Cup Brazil Nails
tanyaminxy 31DC2014 Day 28: Inspired By A FLAG - Brasil 2014 FIFA World Cup Brazil Nails
tanyaminxy 31DC2014 Day 28: Inspired By A FLAG - Brasil 2014 FIFA World Cup Brazil Nails

* Golden Rose With Protein 242
* Gabrini M103
* Golden Rose Rich Color 18
* Golden Rose Rich Color 49
* Golden Rose Rich Color 29
* Sally Hansen Nail Shine Miracle

ENG

This time the challenge was to do nails inspired by a flag. Seeing that the 2014 FIFA World Cup in Brazil is one of the upcoming events I'm really looking forward to I decided to honor it by doing a manicure on today's flag inspired nails challenge. I have been a huge football fan when I was a younger, and I still watch football games from time to time. It is sad that Serbia wont play this World Cup but it still is going to be fun to watch.

When it comes to nails, it was quite fun doing this manicure. On the thumb is the 2014 logo. On the index finger is the flag of Brazil. On the middle finger is the official 2014 World Cup logo. On the ring finger is the shape of Brazil as well as the flag. On the pinky is just the colors of the flag. And that's it.

I can't wait for World Cup to begin. It's going to be a busy month; only football and exams.
=^.^=

PS. I would appreciate if you vote for me in this contest. All you have to do is write number 6 in the comments and it can't be anonymous. They will also pick 5 voters who will receive 2 foil nails. Thank you so much for voting!


SRB

Ovog puta izazov su bili nokti inspirisani zastavom. Uradila sam nokte u čast svetskog fudbalskog prvenstva u Brazilu s obzirom da je toliko blizu i da mu se veoma radujem. Kada sam bila mlađa bila sam ogroman fan fudbala, a i sada ponekad pogledam fudbalsku utakmicu. Žao mi je što Srbija neće igrati svetsko prvenstvo ove godine ali će i dalje biti veoma zanimljivo pratiti ga.

Što se tiče noktiju baš sam se zabavila radeći ih. Na palcu sam nacrtala 2014 logo. Na kažiprstu je zastava Brazila. Na srednjem prstu je zvanični logo prvenstva. Na domalom prstu je kontura Brazila kao i zastava unutar nje. Na malom prstu su samo upečatljive boje Brazila. I to je to.

Jedva čekam da počne svetsko prvenstvo. To će biti veoma zauzet mesec, ceo ispunjen utakmicama i ispitima.
=^.^=

PS. Značilo bi mi ako biste glasali za mene na ovom takmičenju. Sve što treba da uradite je da napišete broj 6 u komentaru, i ne sme da bude anonimno. Takođe će izvući 5 osoba koje su glasale i dobiće po 2 folije za nokte. Hvala svima koji budu glasali za mene.

6 comments: