27 January 2015

Essence Come To Town Nails

Essence Come To Town 02 got my list? Nails Green Pink Glitter Striping Tape Nail Art Design Manicure

Essence Come To Town 02 got my list? Nails Green Pink Glitter Striping Tape Nail Art Design Manicure
Essence Come To Town 02 got my list? Nails Green Pink Glitter Striping Tape Nail Art Design Manicure

Essence Come To Town 02 got my list? Nails Green Pink Glitter Striping Tape Nail Art Design Manicure
Essence Come To Town 02 got my list? Nails Green Pink Glitter Striping Tape Nail Art Design Manicure

* Essence Come To Town 02 got my list?
* Golden Rose With Protein 240
* Essence Quick Dry Top Coat
* Striping Tape - Born Pretty Store

ENG

Today's manicure is all about the Essence Come To Town nail polish set. I got it from a friend and I absolutely love it. The set includes 2 nail polishes and 1 glitter topper. I already did a manicure with this set but I didn't have time to take good pictures, only this one. I don't usually use pink and green in the same manicure but I really like how these 3 nail polishes look together.

First I painted index, middle and pinky fingers with white nail polish. When it was dry I used striping tape and added green and pink nail polishes. For thumb and ring fingers I painted green nail polish and then added glitter polish at the end of the nails to make gradient effect. The last step was adding Essence Quick Dry Top Coat.

I really like this set and I will probably get the other one from this collection - 01 naughty or nice.

What do you think of this color combination and do you like this set?
=^.^=

SRB

Današnji manikir je posvećen Essence Come To Town setu lakova. Set sam dobila od drugarice i obožavam ga. Set sadrži 2 laka i 1 nadlak sa šljokicama. Već sam uradila jedan manikir sa ovim setom ranije ali nisam stigla da slikam, imam samo ovu sliku. Obično ne kombinujem roze i zelenu u istom manikiru ali mi se baš sviđa kako sva 3 laka izgledaju zajedno.

Prvo sam belim lakom nalakirala kažiprst, srednji i mali prst. Kada se potpuno osušilo nalepila sam trakice i dodala zeleni i roze lak. Na palcu i domalom prstu sam nalakirala zeleni lak i preko njega na krajeve dodala lak sa šljokicama kako bih napravila gradijent efekat. Poslednji korak je nadlak Essence Quick Dry Top Coat.

Set mi se zaista mnogo dopao i verovatno ću nabaviti i drugi iz ove kolekcije - 01 naughty or nice.

Kako vam se sviđa ova kombinacija boja i da li vam se dopada ovaj set?
=^.^=

21 comments:

  1. Nail art izgleda prekrasno :D I set je lip, samo što ovoga kod mene nažalost nema :/ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. I neke proizvode koje vi imate mi nemamo. :o

      Delete
  2. Preslatko je. :) Videla sam oba seta, ali zabranila sam sebi da kupim bilo koji. :D

    ReplyDelete
  3. Meni se vise dopada drugi set, posto ne volim zelenu boju ali oba izgledaju divno, kutijica, pakovanje, pozelim da ga imam pa makar mi zeleni stajao bezveze :) Manikir si super odradila, bas lepa ideja.. Ja sam odusevljena ovim belim Golden Riose, jedini krec beli lak na koji sam naisla, fantastican je :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaa pakovanja su preslatka. A ja sam ovim Golden Rose krec belim odusevljena dok je svez, mana mu je sto mi se jako brzo zgusne ali ja ga ionako brzo potrosim. :)

      Delete
  4. Citam tekst "obicno ne kombinujem roze i zelenu" pa se vratih na slike da vidim sta je tu zeleno :D
    Meni na slikama izgleda sivo tek kad se zagledam primecujem zelenu nijansu tako da se verovatno zato tako fino uklopio sa roze

    ReplyDelete
    Replies
    1. U pitanju je tamno zelena koja je doduse vise zelena uzivo nego na slikama. :D
      A i meni na jednom monitoru prikazuje tamno sivo a na drugom zeleno, tako da ima i toga. :)

      Delete
  5. Kada sam videla slike pomislila sam da je konacno neko od domacih nail blogerki uradio N7 manikir. (N7, Shepard, Mass Effect serijal) Aposle citam i vidim da je boja zelena, a ne crna. Sve u svemu super manikir i taj Essence set mi izgleda jako, jako primamljivo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha zao mi je sto sam te razocarala. :D Upoznata sam sa serijalom samo nisam igrala :)
      A boje jesu ispale malo cudne. Drago mi je da ti se svidja ^.^

      Delete
  6. Bas je lepo! Divno si ukombinovala! :)))

    ReplyDelete
  7. set je odličan i moram ga kupiti dok se još može :)

    ReplyDelete
  8. Odusevljena sam kako si ovo napravila!

    ReplyDelete
  9. It really is such a nice set, and you transformed it into a lovely manicure! :)

    The Dragonfruit Diaries

    ReplyDelete