28 April 2015

Essence Nail Polish Corrector Pen

Essence Nail Polish Corrector Pen Essence olovka za korekciju laka za nokte

Essence Nail Polish Corrector Pen Essence olovka za korekciju laka za nokte
Essence Nail Polish Corrector Pen Essence olovka za korekciju laka za nokte
Essence Nail Polish Corrector Pen Essence olovka za korekciju laka za nokte
Essence Nail Polish Corrector Pen Essence olovka za korekciju laka za nokte

ENG

Today I'm writing you about my newest discovery - Essence nail polish corrector pen. Until now I have been cleaning my cuticles with small nail art brush dipped into nail polish remover and it was my least favorite part of doing my nails. When I saw this corrector I thought I should buy it and give it a try. To be honest I was very skeptical, I'm not sure why when I like Essence products. And let me tell you - this thing is amazing!

Essence nail polish corrector pen comes with 4 replaceable tips, as shown on the pictures above, so it should last for a while. The tip is stiff which makes cleaning so much easier. I like the shape of it and the fact that you can clean all the difficult parts around the nails. After using it, it should be cleaned with a tissue so it can last longer. The smell is a little strong but it is sweet so it doesn't bother me at all.

I have to admit I am so happy I stumbled upon this while I was buying some new nail polishes. If you have a trouble painting your nails precisely you should definitely try Essence nail polish corrector pen.

I almost never read ingredients nor I understand them, but I will list them below in case you need them.
IngredientsALCOHOL DENAT., BUTYL ACETATE, ISOPROPYL ALCOHOL, AQUA (WATER), ETHYL ACETATE, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, OLEYL ERUCATE, PARFUM (FRAGRANCE), CITRAL, BENZYL ALCOHOL.

Price: around $4.

Have you ever tried this kind of products and what is your favorite way of cleaning your nails?
=^.^=

SRB

Danas vam pišem o svom najnovijem otkriću - Essence olovci za korekciju laka za nokte. Do sada sam nakon lakiranja nokte čistila malom četkicom umočenom u aceton i to mi je definitivno bio najdosadniji deo lakiranja noktiju. Kada sam ugledala ovaj korektor odlučila sam da ga kupim i dam mu šansu. Iskreno bila sam veoma skeptična u početku, ni sama nisam sigurna zašto s obzirom da volim Essence proizvode. Odmah da vam kažem - ova stvar je neverovatna!

Essence olovka za korekciju laka dolazi u plastičnom pakovanju sa 4 zamenjiva vrha, pa bi trebalo da traje neko vreme. Vrh je tvrd što dosta olakšava čišćenje. Veoma mi se sviđa i sam oblik vrha tako da je moguće prići i onim težim delovima oko noktiju. Nakon svakog korišćenja treba da se očisti maramicom kako bi trajao što duže. Ima veoma jak miris ali je dosta sladak i meni lično ne smeta nimalo.

Moram da priznam da sam veoma srećna što sam naišla na ovaj korektor dok sam kupovala nove lakove za nokte. Ako imate poteškoća da precizno nalakirate nokte onda je ovo prava stvar za vas.

Skoro nikada ne čitam sastojke niti razumem većinu njih, ali sam ih napisala u slučaju da nekome od vas zatreba.
SastojciALCOHOL DENAT., BUTYL ACETATE, ISOPROPYL ALCOHOL, AQUA (WATER), ETHYL ACETATE, PANTHENOL, TOCOPHERYL ACETATE, OLEYL ERUCATE, PARFUM (FRAGRANCE), CITRAL, BENZYL ALCOHOL.

Cena: oko 360din u Lilly drogeriji.

Da li ste nekada probali proizvode ovog tipa i koji je vaš omiljeni način čišćenja oko noktiju?
=^.^=

8 comments:

  1. Bas mi je drago da sam naletjela na tvoju recenziju, toliko puta sam gledala ovaj proizvod I nekako svaki put ga skepticno preskocim; sljedeci put necu :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam zasto smo sve skepticne :D Probaj obavezno i javi utiske, meni se bas dopao :)

      Delete
  2. Ne smem da priznam kako rešavam te male greške. :D
    A ako je 'ozbiljniji' nail art u pitanju, tačnije onaj neuredni, onda koristim takvu olovku, super je. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha slobodno, nece te niko tuci :D Drago mi je da se i tebi svidja ^.^

      Delete
  3. Kod mene je baš obrnuta situacija :D
    Koristila sam upravo Essence olovku za korekcije (istu ovu, samo u starom pakovanju) i mada mi je bila sasvim dobra, četkica i aceton su mi bolji, precizniji. Sviđa mi se što su sada ubacili i dodatne vrhove.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zanimljivo. :D Pretpostavljam da svima bolje leze razlicite stvari, ja sam definitivno odbacila cetkicu i presla na olovku :D

      Delete
  4. Osobno ne volim te olovke jer se vrhovi brzo zaprljaju (pogotovo ako je tamniji lak u pitanju) a i neprecizne su mi.
    Sad generaliziram jer sam do sad isprobala samo jednu :P
    Tanki kistić + aceton i ja sretna i zadovoljna :) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. E to jos ne znam koliko ce da traje, nadam se sto duze. Zato se i radujem sto se dobijaju 4 vrha. A ja sam mnogo lenja kod tog brisanja pa mi se zato ovo dopalo. :D

      Delete