17 April 2015

Matte & Glitter Nails

Matte and glitter nails nail art design notd manicure avon stardust radiant rose aura matte top coat

Matte and glitter nails nail art design notd manicure avon stardust radiant rose aura matte top coat
Matte and glitter nails nail art design notd manicure avon stardust radiant rose aura matte top coat
Matte and glitter nails nail art design notd manicure avon stardust radiant rose aura matte top coat
Matte and glitter nails nail art design notd manicure avon stardust radiant rose aura matte top coat

* Golden Rose With Protein 287
* Aura Matte Top Coat
* Avon Stardust Radiant Rose

ENG

I did this manicure 2 weeks ago and I am finally sharing it with you. For this manicure I was inspired by lovely Katarina who posted matte and glitter nails on her Koma Bunny blog. When I saw her matte and glitter combination I fell in love with it and few days later I came up with the manicure you see above.

First I painted my nails with black nail polish. After they dried I put Aura Matte top coat over them. Then I applied Avon Stardust Radiant Rose with the help of striping tape.

P.S. My nail broke and my nails are so short now, they haven't been like this for years. It feels so strange to look at my hands, they look like someone else's hands. So expect some extra short nails in the future!
=^.^=

SRB

Najzad vam pokazujem manikir koji sam uradila još pre 2 nedelje. Ovaj manikir je inspirisan noktima divne Katarine koje je objavila na svom Koma bunny blogu. Čim sam videla njenu kombinaciju mat i šljokicavih noktiju odmah sam se zaljubila, i nakon par dana došla na ideju za manikir koji vidite na slikama.

Prvo sam nalakirala nokte crnim lakom. Potom sam ih premazala Aurinim mat nadlakom. Na kraju sam namazala Avon Stardust Radiant Rose uz pomoć trakica.

P.S. Pukao mi je nokat i sada su mi svi nokti veoma kratki, ovoliko kratki nisu bili godinama. Čudno mi je kada pogledam svoje ruke, kao da nisu moje. Tako da očekujte ekstremno kratke nokte u budućim postovima.
=^.^=

20 comments:

  1. SWEET LORD matte i glitter u jednoj manikuri. My 2 favorite nail things <3 Prekrasna manikura i radujem se, jedva čekam vidit šta ćeš radit na kratkim noktima. Razumin te kad kažeš ko da nisu tvoje ruke, the struggle is real :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha to je bila i moja reakcija kada sam videla ovu kombinaciju na Katarininom blogu. :D Hvala ti puno. A stigao mi je paket proizvoda na recenziju a meni kratki nokti :'( Bice ovo izazov. :D

      Delete
  2. Wow! Super kombinacija. Delim patnju sa noktima, i meni su kraći nego inače, što kažeš kao da nisu moji :/ Ali budimo strpljive, porašće već :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno. Nista, onda se solidarisemo :D <3

      Delete
  3. Jaaoo divni su, ali stvarno! Ne znam da li više volim crni lak, ljubičasti, pa još šljokice, ili mat. :) Oduševljena sam! Hvala puno na spominjanju, divna si ^^ Jako mi je drago da ti se dopalo! :)
    <3
    Evo obećavam neke zečiće na noktima čim malo porastu! (imam isti problem kao i ti) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bas mi je drago da ti se svidja :3 Jao jao ne mogu da docekam da vidim :) A svi nesto sad imaju problem sa kratkim noktima, da nije nesto zarazno :'D

      Delete
  4. Mat i šljokice i crno = dobitna kombinacija. :D

    ReplyDelete
  5. Potpuno se slazem sa Vedranom. Dobitna kombinacija savrseno izgleda.
    I jos nesto, ovo je upuceno svim nail blogerkama sa savrsenim noktima. Dosta bre sa kukanjem kako su vam nokti kratki a vi patite. Ne znate vi sta su jako, jako kratki nokti, pa jos i jadni tanki i listaju se do zivaca. Ja nokte nisam lakirala 20 godina jer sam patila sto su kratki pa je kao bezveze da ih tako kratke lakiram. Sada sa 38 godina (uh sto mnogo zvuci) sam se opametila pa uzivam u lakoholicarstvu na koje ste me vi drage nail blogerke navukle. ;)
    Nego lakirajte te i te kratke nokte da malo dobijemo inspiracije i za kratke nokte. :) :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno na izdvojenom vremenu kako za citanje posta tako i za ostavljanje komentara. :) Haha slatko si me nasmejala, mada razumi i nas. :D A za slabe nokte preporucujem Eveline 8in1 za koji si verovatno cula na svakom mogucem nail blogu. Mama je godinama imala isti problem sa noktima i najzad su joj ojacali od kada njega koristi. :) Drago mi je da si pocela da lakiras nokte pogotovo jer su nail blogovi razlog. A bice postova sa kratkim noktima, potrudicu se. =^.^=

      Delete
  6. Oooh love the glitter and matte mix! So cool :D

    The Dragonfruit Diaries

    ReplyDelete
  7. Ajme, savršeno, nokti su ti divni! :D

    ReplyDelete
  8. Joooj kak su (bili) krasni nokti... :)
    Ja još uvijek kukam zbog svojih pa suosjećam :)
    No, manikura mi je preprekrasna <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno :3 Polako rastu, prezivecemo mi ovo. :D

      Delete